halooo, det var längesen srr..

ska till kusinerna idag, och sovit till halv 2 så har bråttom dom bor i gbg så när mamma kommer hem från jobbet kör hon in mig och hon slutar halv 7 så det e lungt annars bara måste ju packa, är sjukt lat av mig...
men jaja har ansiktmask på mig nu kände att det var tvunget för det var skit längesen.
jag och min bror är ensamma hemma så vi har dansat och fånat oss precis som vanligt och lyssnat på basshunter vs big brother kan hela låten den e sjukt bra snacka vikken tönt ja e ! haha
jaja påsklov nu jag har ungefär druckit sen jag fick lov förutom igår och i torsdags haha.. helt sjuk vilken alkho jag e..  kommer förmodlingen dricka idag med min kusin får se hur det blir :)
haha en bild på mig med för jag har vart usel på att blogga.
och den bästa låten av alla .............
NJUUUT!



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0