jeavla skit

börjar få ont i hela kroppen nu känns det som spc axlarna, träna so en idiot idag :(
ska duscha nu och göra cappuccino och ta fram kläder inför imorgon.. och imorgon ska jag gå ut och gå efter skolan!
torsdag ska jag packa ska åka till mina kusiner i angered eller a lövgärdet men typ ingen skillnad men i gbg !
fan va härligt det kommer bli känner mig alltid så hemma när jag är där ! :D
men ska snacka med min kusin om hon hänger med mig och går ut och går runt samhället eller a rutn där dom bor bara lite snabbt i 20 min eller något.. ska ta detta på allvar nu alltså !
men vågar inte precis gå utanför själv fan ... hah
hänt ganska mycket saker där tex hör skottlossningar osv.. men jaja helt normalt ! :D
bara aldrig gå själv där..
men jaja puss,



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0