trollhättan nu,

Åker till trollhättan nu för att träffa gammelmormor och gammelmorfar.
Ska bara sätta å mig ett linne och en rosa adidas tröja så är jag klar !
härligt detta självklart ska dom göra fiskbullar när vi kommer jag äter inte fisk!!
mamma sa det var okej så jag bah "köp mc till mig då, tänker inte äta fisk!?"
så får hoppas annars svälter jag vi brukar typ vara där ett jävla tag, så blire kaffe och glass och kakor hehe,<3
eller cola spela roll jaja, men ni får ha det så härligt! btw min mensvärk har fortfarande inte slutat så det enda jag får göra är att sitta vilket är bra det med men endå OGILLA.



L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0