dreads

ja nu har jag fan bestämt mig, jag ska skaffa dreads!
har funderar riktigt länge faktiskt om jag vågar om jag skulle passat osv.
vilket jag faktiskt tror ja skulle.
slippa göra iordning håret på morgonen och alltid liksom och det är ändå skit snyggt!
så jävla sexigt med dreads tycker jag så ska vänta tills sommaren är slut eller något och vänta tills mitt hår har växt lite till brösten iaf!

men då blir dom inte tjocka utan smala dreads för blir nog snyggare till mig för har inte så långt hår och ah tycker det är snyggt så int4e alls tjockt utan smala dreads tex som det här.




bild tagen från : google





L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0