funderar att ta en liten bloggpaus.. ?

ja allstå förlåt men har lixom den orken att blogga 24/7 så tänkte ta en bloggpaus elelr något vet itne riktigt.
men om 5 DAGAR drar vi till polen med klassen !
sjukt kul ska det bli, men min mamma är TVUNGET att förlja med för lärarna litar inte på mig, antingen stanna hemma elelr får hon följa med, filippa ville så gärna jag skulle följa med så mamma åker med iaf ! :)
trodde ärligt talat polen låg i nordpolen faktiskt... frgåade varför vi itne bara kunde ta en båt upp ligger ju vi nordpolen ju? så sa dom (klassen) "vafan är du trög yasmin ? hahahahha " osvosv...
jaja...

vi ska bo på ett hotell och träffa våra brevvänner osv, lära oss det polska dansen eller något ?
usch hatar att dansa..
Men iaf !
det blir naturligtvis bilder därifrån !

kan nog berätta lite smått vad som händer framöver..

idag händer nog inte mycket mer än att sova osv..
imorgon blir det nog att tvätta kläder alltså innebär hjälpa till här i hemmet :)
frdag blire dricka lite med filippa och några mer tror ja nog, och bara chilla för sen drar vi ju till polen !
lördag hmm sova vila och packa så jag inte glömmer något !
söndag, KÖPA MAT till bussresan !
och dessutom tänka efter om jag behöver något mer med mig så jag inte glömmer något som är ett måste.. !
och sova och sen ååka ! wooho ska bli superduperkul ! ..


dessutom måste verkligen sätta in några låtar som jag lyssnar sönder !


MR.VEGAS - WE NA WAH NA FRIEND FROM DEM



KY-MANI MARLEY - THE MARCH



ZIGGY MARLEY - BEACH IN HAWAII





L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0