jävla sommartid

fan va förbannad jag blev när jorsey shore skulle komma på tv och sen kommer man på det är fucking sommartid så tog fram klockan och så missa jag hela skiten och sen säger mamma att mtw ändrar inte tiderna såklart så är jag fuck up ..
men jaja min dag har vart rätt så tragiskt ! trött som ett as kan jag lova, min mobil cepa så kan inte lägga upp dagens klädsel, ska börja med det nu faktiskt ! I fucking hope that you are proud now. yeye händer inte så mycket idag tänkte duscha och skrapa bort BUS så lägga på nytt så man e lite fräsch imorgon då.
Senare blire cappuccino mums säger jag bara, senare bara se glad ut och watch on big brother bitch!

yeye en gammal pic på mig så ni har något att kolla på lixom.
peace





L ä m n a  e n  k o m m e n t a r ?
0 kommentarer



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0